ФЛАЄРИ

грн.

Стоимость изделия: грн.

Стоимость дополнений: грн.

Стоимость услуг: грн.

Бланк заказа №

Эскиз

Состав заказа


ВИМОГИ ДО МАКЕТІВ

РОЗМІР ФАЙЛУ:

21,4 х 10,3 см - розмір допечатного макета

21,0 х 9,9 см - розмір готового продукту

ВІДСТУПИ (Зона безпеки):

Основні елементи (текст, логотип та інш.) розміщюємо на відстані не менше 6-8 мм до краю

РОЗДІЛЬНА ЗДАТНІСТЬ ФАЙЛУ: 300 dpi (точок на дюйм)

КОЛІРНИЙ РЕЖИМ: CMYK

ТИП ФАЙЛУ:

Растр: tiff, jpeg

Вектор: Pdf

Шари зображення повинні бути злиті

    

ФЛАЄРИ

     Використання флаєрів можна вважати одним з ключових етапів будь-якої маркетингової кампанії. Основне завдання флаєра - донести до потенційного клієнта і цільової аудиторії важливу інформацію про захід або акцію в максимально доступній формі.

     Важливо пам'ятати, що на сьогоднішній день процвітає електронний маркетинг, який становить гарну конкуренцію друкованим продуктам.

     Флаєр, в перекладі з анг. fly - означає "літати". Тому тільки яскраві і якісні флаєра потрапляють в руки клієнтів.

     Підготовка флаєра вимагає знань і навичок, які допоможуть продати товар або послугу на ринку. Щоб флаєр "полетів" до цільової аудиторії і клієнти прийшли саме до Вас - необхідно дотримуватися кількох правил.

    

ДИЗАЙН

     Погодьтеся, в якійсь мірі можна скласти враження про компанію на підставі зовнішнього вигляду флаєра. Тому важливо підійти до цього питання відповідально.

     В першу чергу, флаєр повинен привертати увагу своїм дизайном. Так як працювати доводиться з обмеженим простором - важливо правильно "упакувати" інформацію.

     Необхідно визначитися з графічним матеріалом. Це буде тільки фірмовий логотип, фотографії продуктів, схеми або просто фон. Потрібно підбирати якісні зображення, бажано у високій роздільній здатності. Якщо є фірмовий стиль компанії - при розробці макета варто це враховувати. Даний трюк підвищить впізнаваність підприємства на ринку.

     Важливо пам'ятати, що флаєр - це всього лише один аркуш паперу. Він вміщує більше тексту, ніж плакат, але менше ніж брошура. Тому викладена інформація повинна бути читабельною, чіткою і лаконічною, значущою для клієнта. Шрифти повинні бути крупними та читабельними.

     Необхідно виділяти ключові фрази - зачіпки, які допоможуть донести суть пропозиції до будь-якого з клієнтів. Акценти повинні залучати і концентрувати увагу аудиторії на основному реченні. Сама пропозиція має бути вартою уваги і зацікавити своїми вигодами і перевагами.

     Щоб спростити процес підготовки тексту для флаєра і правильно сформувати суть - потрібно відповісти на три питання:

  •      ЩО?
  •      Найважливіше питання. Що потрібно донести до аудиторії? Який головний акцент? Якби довелося вмістити повідомлення в п'ять слів або менше, що б це було? Наприклад: "Знижки до -50%", "Ми відкрилися", "Доставка обідів». Заголовок повинен бути помітним і потрапляти на очі потенційному клієнтові в першу чергу.

  •      ДЕ?
  •      Незалежно від того, рекламується товар, послуга або захід, клієнт повинен розуміти, де його отримати або де це станеться.

  •      КОЛИ?
  •      Якщо, наприклад, рекламується розпродаж - клієнти повинні знати коли вона починається і коли закінчиться.

        

    ДРУК

         Друк флаєрів варто вважати важливим етапом в підготовці маркетингової кампанії. Особливу увагу потрібно акцентувати на виборі тиражу, і вибору паперу.

         Виходячи з обсягів охопленої аудиторії можна попередньо розрахувати необхідну кількість друкованої продукції. Флаєри зазвичай друкують цифровим і офсетним способом.

         Цифровий друк підійде для виготовлення невеликих тиражів (до 500 штук). На жаль, в даному виді друку величина тиражу не впливає на собівартість одного примірника. Тому краще розглядати варіанти по друку офсетних тиражів від 500 штук і вище, так як даний вид дозволяє виготовити якісну поліграфічну продукцію середніми, великими і надвеликими тиражами за доступними цінами. Це пов'язано з технологічними витратами.

         Як правило, флаєра друкуються на крейдованому картоні середньої щільності. Оптимальний варіант - 130 г/м2 або 170 г/м2. Більш бюджетно використовується папір щільністю 90 г/м2.

         Printex поліграфія пропонує послуги дизайну флаєрів, а також подальший друк цифровим і офсетним способом за доступними цінами.


    Якщо у вас виникли будь-які питання ви завжди можете нам зателефонувати або відправити лист на електронну адресу.

          E-mail: info@printex.in.ua

          Телефон: +38(093)771-00-97 ( Viber, Telegram )

          Адреса: м. Київ, пр-кт Бажана, 8, ТЦ NOVUS 1 поверх, біля McDonalds

          Графік работи: пн.-пт. 9:00-20:00, сб.-нд. 10:00-20:00


          E-mail: xit@printex.in.ua

          Телефон: +38(093)771-00-98 ( Viber, Telegram )

          Адреса: м. Київ, пр-кт Перемоги, 134/1, ТЦ Хіт Mall, -1 поверх, навпроти кас NOVUS

          Графік работи: пн.-пт. 9:00-21:00, сб.-нд. 09:00-21:00


          Доставка: Новою Поштою, службами таксі, самовивіз.

          Оплата: Приймаємо зручний для вас спосіб оплати: готівка, POS-термінал та переказ на розрахунковий рахунок